پروژه های آذرپال | آذرپشتیبان الکترونیک

پروژه های شرکت آذرپشتیبان الکترونیک

مجموعه آذرپال فعالیت خود را در این پروژه از مورخه 1393/07/19 آغاز نموده و همزمان با نصب 800پایانه فروشگاهی به صورت ماهانه پشتیبانی تعداد 600 پایانه فروشگاهی در سطح استان آذربایجان شرقی را تا مورخه 1394/10/30 بر عهده داشت.
علاوه بر موارد فوق که قسمتی از کارنامه موفق آذرپال هستند این شرکت با تمام توان و به کارگیری نیروهای متعهد ، متخصص و مجرب همچنان در مسیر کسب موفقیت های روزافزون و پروژه های جدیدتر گام برمیدارد. پروژه هایی که در حال حاضر فعال بوده و شرکت آذرپال همچنان در این پروژه ها ارائه خدمات می نماید می توان به موارد ذیل اشاره نمود :
پروژه آلین کیش
این پروژه در مورخه 1396/03/01 با موضوع بازاریابی ، نصب و پشتیبانی پایانه های فروشگاهی شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سطح استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و فارسآغاز گردیده و همچنان با همت و تلاش مثال زدنی عوامل پروژه به مسیر خود ادامه می دهد.
پروژه فن آوا کارت
پروژه فن آوا کارت در مورخه 1397/05/01 با موضوع بازاریابی ، ثبت ، تامین و نصب پایانه های فروشگاهی در سراسر کشور به شرکت آذرپال محول گردیدکه این پروژه در حال حاضر یکی از بزرگترین پروژه های فعال مجموعه آذرپال به حساب می آید.
پروژه پرداخت الکترونیک پاسارگاد
به منظور گسترش فعالیت های آذرپال در مورخه 1398/09/27 قرارداد همکاری فی مابین شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و شرکت آذرپشتیبان الکترونیک با موضوع بازاریابی ، ثبت ، تامین و نصب پایانه های فروشگاهی در سراسر کشور منعقد و همزمان فعالیت این پروژه آغاز گردید.
پروژه سامان کیش
پس از فعالیت چندین ساله و کسب تجارب ارزشمند ، شرکت آذرپال موفق به انعقاد قرارداد همکاری با شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش به عنوان دومین شرکت برتر کشور و شانزدهمین شرکت رده بندی جهانی در حوزه پرداخت الکترونیک با محوریت بازاریابی و جذب ، تامین پایانه و ارائه خدمات پشتیبانی به پذیرندگان محترم گردید. فعالیت این پروژه در مورخه 1399/10/01 آغاز شرکت آذرپال توفیق و افتخار ارائه خدمات متنوع بازاریابی ، نصب و پشتیبانی به بیش از 50000 پذیرنده فروشگاهی در سراسر کشور را دارد و تمامی سعی و تلاش خود را به کار می بندد تا خدماتی با کیفیت در شان جایگاه والای همکاران ، نمایندگان و پذیرندگان محترم را ارائه نماید.
پروژه ایران کیش
پروژه زیرسوئیچ آذرپال
منتظر پروژه های جدیدباشید …