Deprecated: Optional parameter $source_field declared before required parameter $rule is implicitly treated as a required parameter in /home/azarpal/public_html/wp-content/plugins/persian-gravity-forms/includes/class-payments.php on line 302
درباره ما – شرکت آذرپشتیبان الکترونیک

04151260000 | 0414126

درباره شرکت آذرپشتیبان الکترونیک بیشتر بدانیم

 

درباره ما    

شرکت آذر پشتیبان الکترونیک که به اختصار آذرپال نامیده می‌شود، با نزدیک به ۱4 سال سابقه، هم اکنون نماینده رسمی شرکت پرداخت الکترونیک سداد در حوزه دستگاه‌های کارت خوان بانکی ثابت و پایانه‌های فروشگاهی است و به طور کامل چرخه بازاریابی و توسعه بازار، نصب و راه‌اندازی و پشتیبانی دستگاه‌ها را در استان آذر شرقی و غربی مدیریت کرده و با مطالعه و بررسی بازار، پذیرندگان و مشتریان، دفاتر و نمـایندگـان در صدد ارائه هرچه بهتر خدمات به مصرف کنندگان نهایی است. این پروژه مربوط به شرکت سداد از ۱۲گانه‌های دارای مجوز شاپرک است که بنام آلـیـن کـیش در استان در حال اجرا و فعالیت است.
آذرپال به موازات پروژه آلـیـن کـیش سداد، اجرای پروژه فناواکارت را در بیش از ۱۱ استان کشور دنبال می‌کند. شرکت فناواکارت همانند شرکت سداد، یکی از ۱۲گانه‌های دارای درگاه پرداخت الکترونیک بوده و رسالت ما توزیع و پشتیبانی ابزارهای مورد نیاز، جهت انجام فرآیند پرداخت الکترونیک از سوی مصرف کنندگان نهایی است. شرکت آذرپال نمـاینده رسمی فناواکارت در استان است و به طور کامل امور مربوط به خرید و فروش پایانه‌های فروشگاهی سیار، بازاریابی، تامین دستگاه‌ها و ثبت و ضبط اطلاعات پذیرندگان را در استان آذر شرقی و سایر استانها را کنترل و مدیریت می‌کند.

آذرپال با در اختیار داشتن یک کادر مجرب و فنی- آشنا به اصول و قواعد بازار و خدمات پشتیبانی، هم اکنون در سراسر کشور دارای بیش از ۸۵ نـمـاینده و ۵ دفتر در شهرهای تهران، تبریز، بندانزلی، میاندواب و مرند بوده و تلاش همگـان در راستای اجرای موفق پروژه‌های آلـیـن کـیش و فناواکارت در استان و سراسر کشور است. در صورتی که تمایل به اخذ نمایندگی دارید، نوشته راهنمای اخذ نمایندگی را در این لینک مطالعه کنید.

آن‌چه که آذرپال را از سایر شرکتهای هم‌کار متمایز می‌سازد:

  • توزیع و پخش منظم دستگاه‌ها به پذیرندگان، ارائه رول کاغذ رایگان بر حسب مصرف پذیرنده در سطح بازاریابی
  • سرکشی ماهیانه به پذیرندگان (بازدید دوره‌ای)، رفعِ کاملِ خرابی دستگاه به صورت تعـمـیر یا تعویض قطعه،ارسال به موقع، ارائه خدمات حضوری نصب و پشتیبانی اورژانسی در سطح عملیاتی و پشتیبانی
  •  تست و بررسی تک به تک قطعات دستگاه‌ها از جمله مانیتور و پرینتر قبل از ارسال به پذیرنده در سطح کنترل کیفی است.

مصرف کنندگان نهایی ما، پذیرندگان هستند که برای موسسه یا آموزشگاه، مدارس، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، یا کسب و کارهای سیار خود نیاز به دستگاه‌های کارت خوان بانکی ثابت یا سیار دارند. نمـایندگان ما در سراسر کشور، مسئولیت توزیع و پخش پایانه‌ها و ارائه خدمات پشتیبانی بر اساس اظهار پذیرنده را به عهده دارند. جهت مشاهده لیست نمایندگان آذرپال این لینک را کلیک کنید.
شرکت آذرپال با نزدیک به ۱۰ سال سابقه در حوزه خرید و فروش، توسعه بازار و ارائه خدمات پشتیبانی دستگاه‌های کارت خوان ثابت و سیار، الفبای این چرخه و این محصول را به خوبی شناخته است و آماده توزیع و پخش گسترده دستگاه‌ها به سراسر کشور، ارائه خدمات پشتیبانی حضوری و غیرحضوری، اعطای نمایندگی در شهرستانها و استانهای مختلف است

داستان موفقیت آذرپال

من مهدی زورمند هستم، موسس و مدیر عامل شرکت آذر پشتیبان الکترونیک که با نام تجاری آذرپال فعالیت می کند. ابتدا از یک شغل شرکتی شروع به کار کردم و به لطف خدا و تلاش شبانه‌روزی خود و دوستانم، یک مجموعه قوی و منسجم را در زمینه دستگاه‌های کارت خوان بانکی تشکیل دادیم و در حال حاضر با نزدیک به ۱۲ سال سابقه، نماینده رسمی شرکت های پرداخت الکترونیک در حوزه بازاریابی، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت خوان بانکی و هم‌چنین زیرسوئیچ رسمی شرکت سایان کارت هستیم.

این داستان برای کسی نوشته شده است که فکر می‌کند در داخل ایران کار زیادی برای انجام دادن نیست. درست است که وضعیت اقتصادی کشور چندان مطلوب نیست اما دوستانی هستند که از خلـاءهای موجود در کشور، نهایت استفاده را می‌برند و با کارآفرینی هم به کشور و شهر خودشان خدمت می‌کنند و هم برای عده‌ای جوان شرایط اشتغال زایی فراهم می‌کنند. این داستان برای شمایی نوشته شده است که احساس می‌کنید می‌توانید بیش از یک کارمند شرکتی یا اداری باشید و توانایی شروع یک کسب و کار و مدیریت نیروی انسانی را دارید.

و اما داستان موفقیت ما

من در شهریور سال ۸۹ در شرکت آسان پرداخت به عنوان یک کارمند مشغول به کار شدم. از بَدو ورود به شرکت، فرصتها را دنبال و بررسی می‌کردم. پروژه آسان پرداخت در استان به تازگی پا گرفته بود و ظرفیت رشد در استان را داشت. من و چند نفر از دوستانم این ظرفیت را مشاهده کردیم و ظرف تقریبا ۶ ماه در اول اسفند ۸۹ شرکتی بنام آذرپشتیبان الکترونیک را تاسیس کردیم. ابتدا به طور شفاهی و غیر رسمـی، امور مربوط به پروژه آسان پرداخت را انجام می‌دادیم، سپس با سماجتی که به خرج دادیم، توانستیم یکی از شرکای نمایندگی آسان پرداخت در استان شویم به طوری که بیشتر محورهای عمـلـیاتی بازاریابی، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت خوان بانکی در سمت ما انجام می‌شد. ما توانستیم تا اواخر سال ۹۲ جمعاً ۷۰۰۰ پایانه فروشگاهی از بانک‌های مسکن، تجارت و گردشگری را در استان نصب و راه‌اندازی کنیم. و این یک شروع خوب و قدرت‌مند برای ما بود.

به موازارت پروژه آسان پرداخت، ما پروژه دیگری را هم از دی ماه سال ۹۰ کلید زده بودیم. این پروژه، از شرکت پرداخت اول کیش بود که نمایندگی خدمات جیرینگ در استان را به ما واگذار می‌کرد و تا اوایل نیم‌سال دوم سال ۹۱ ادامه داشت.

هم‌چنان به تلاش خود ادامه می‌دادیم و هر روز از روز قبل مصمم‌تر شده بودیم. به لطف خدا و با داشتن همکارانی دلسوز و متعهد، توانستیم در اسفند ۹۲ پروژه بازاریابی و توسعه بازار شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد در استان را به دست بگیریم و در کم‌تر از سه ماه، حدود ۶۰۰ پایانه فروشگاهی پر تراکنش را نصب و راه‌اندازی کردیم.

به مرور زمان بر اثر مشاهدات بیشتری که داشتیم و تجریبات ارزشمندی که در طول مسیر کسب کرده بودیم، گام‌های خود را بزرگتر کرده و جایگاه خود را در حوزه دستگاه‌های کارت خوان بانکی در استان تـثبـیت می‌کردیم. به طوری که مصادف با پایان پروژه قبلی، مسئولیت دو پروژه دیگر از شرکت ایران کیش در حوزه بازاریابی و توسعه بازار و نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت خوان بانکی را در استان به عهده گرفتیم. و پروژه پشتیبانی را تا سال ۹۴ و توسعه بازار را تا سال ۹۶ ادامه دادیم. و بیش از ۳۷۰۰ پایانه فروشگاهی را در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بازاریابی و ۶۰۰۰ دستگاه را در استان آذربایجان شرقی پشتیبانی و به طور میانگین ۸۰۰ دستگاه را در استان آذربایجان شرقی نصب و راه‌اندازی کردیم.

و در بهار سال ۹۶ از شرکت پرداخت الکترونیک سداد، پروژه آلـیـن کیش را برنده شدیم که به بازاریابی، نصب و پشتیبانی پایانه‌های فروشگاهی بانک ملی در استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی مربوط می‌شد. خوب است بدانید که شرکت سداد یکی از شرکتهای ۱۲ گانه‌های مجوزدار شاپرک است. این شرکتهای ۱۲ گانه تامین کنندگان درگاه‌های پرداخت الکترونیک هستند و ما در آذرپال تامین کننده ابزارهای لازم این درگاه‌ها هستیم. و تاکنون در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و استان فارس بیش از ۴۰۰۰ نصب پایانه موفق را به ثبت رسانیده‌ایم. این پروژه در حال حاضر هم‌چنان با قدرت در حال اجراست.

حدود یکسال پس از اخذ نمایندگی آلـیـن کـیش، در تابستان ۹۷، موفق به دریافت نمایندگی رسمی شرکت فن آوا کارت شدیم که در حوزه خرید و فروش، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت خوان سیار فعالیت می‌کند. این پروژه هم‌زمان با پروژه آلـیـن کـیش در حال اجرا بوده و تا کنون توانسته‌ایم بیش از ۹۰۰۰ پذیرنده فروشگاهی را در ۱۱ استان کشور بازاریابی و تامین کنیم.

پیمایش به بالا